Si Cody Simpson Budak Kecik

" Every minute, every second, every hour of the day
Iyiyi

Every hour of the day

Iyiyi

Everytime that I'm away

Iyiyi

Missing you, missing you


Every moment that is stolen,
it can never be replaced

Iyiyi

Even if it's for a day

Iyiyi

I'm a text you up to say

Iyiyi
Missing you, missing you
"

Ini adalah sedutan dari lirik lagu Iyiyi- Cody Simpson ft Flo Rida. Nak tengok videoklip diorang? Ada di sini. Kenapa aku share lagu ini di sini?

Kerana dia: Cody Simpson.


Aku memang saje letak gambar die yang paling innocent kat sini. Ok bagi gambar yang ada rupa artis sikit.

Emm..ok la..


Nampak macam budak biasa-biasa yang pegang gitar pastu ambil gambar poyo-poyo je.


Ramai orang mengatakan yang dia ni The Second Justin Bieber. Oh bagi aku tidak. Justin Bieber itu kelihatan overrated. Dia ni nampak simple, kesian, innocent dan semua perkara-perkara budak baik yang kau boleh terfikirkan. Korang da tengok ke videoclip lagu Iyiyi tu? Hahaha. Comel lagu tu. Serius. Muka innocent macam tu awek sikit punya cun, Hebat la lu bro.


Dia ni 'dijumpai' masa tahun 2009. Tahun 2010 kot baru nama dia macam naik menjulang tinggi hingga pernah menang Nickelodeon Australian Kids Choice Award 2010. Hebat? Ye. Boleh la untuk budak-budak kecik ni.


Adik aku yang promote budak ini kat aku. Eceh macam la aku ni some kind of agency ke apa. Tak, kami suka sharing. Sharing is loving (caring bosan) okeh. Yang menarik perhatian kami haruslah wajah serta gayanya yang memang nampak macam kena paksa buat videoclip. Hahaha. Tak pernah jumpa artis macam ni. Suara dia pun macam tak sesuai je dengan muka dia. Macam miming kan? Tapi ini baru betul. Ada suara baru boleh jual. Kalau kat negara ini? Ada muka baru orang nak jual. Apa daa.


Ok sudah. Aku lebih rela minat budak ini dari minat si Justin Bibir itu, Iyiyi, missing you, missing you.


Lin Meli

oh! Aku suka part dia naik beskal dalam videoclip itu. Sangat la budak-budak dan sangat comel.Hihihi.



Comments

  1. i love cody simpson because he was perfect...
    not like jb
    jb is something like....
    oh i dont know watcha say...
    cause i'm not jb haters..
    and i'm not his lovers..
    i don't take care of him..
    i love cody
    143 ;)

    ReplyDelete
  2. Hahaha.Yeah somehow i prefer to like him rather than JB. =)

    ReplyDelete

Post a Comment

comments

Popular Posts