Kekembangan Yang Tiada


Aku dan Nana


Ye itu gambar taon 2008 macam tu. Hari ini adalah hari untuk mengenang gambar zaman dulu-dulu. Hahaha. Tade la dulu-dulu sangat. Tapi bila tengok gambar lame dengan sekarang, muka aku memang dah banyak mengembang. Hahaha. Effect makan x berenti.



Kat TimeSquare kalau x salah =)





Amy, aku dan Thea


.


Situasi: Masa main buai. Aku suke gambar rumput-rumput itu.



. . .

Motif kau letak gambar kau di sini? Oh, hanya untuk kenangan. Nanti dah tua kerepot muka kedut-kedut haruslah bukak blog ini tunjuk kat cucu cicit gambar nenek mase muda remaja ye. Aku ambil gambar-gambar ini dekat laman web Friendster. Kalau laman sesawang itu betul-betul boleh ada sawang, memang dah bersawang la page Friendster aku tu. Bukan aku je. Aku rase korang jugak kot? Yela, sekarang zaman Facebook w0o.

. . .

gambar sekarang? Oh x perlu la. Pergi tgk Facebook aku ade gambar sekarang muka bukan main kembang. Rindunya zaman muka tirus. Ye tadelah cantik sangat pun tapi atleast sedap la kot mata ini memandang. Hahaha.

Comments

Popular Posts