Jalan-jalan Sekitar UTM

UTM ni tade apa yang best sangat pun. Tapi kalau sesekali memandang serta merenung alam semulajadi kat sini, boleh tahan best juga la. Ok disebabkan setiap petang selalu pergi joging (selalu ke??Tettt), aku snap-snap la gambar laluan aku berjoging ni. Bagi hijau sikit mata kau. Asyik-asyik tengok benda ntah-apa-apa tu baik kau tengok pokok-pokok.


Titik permulaan : Segalanya bermula di sini.



Nampak kereta itu? Di situ lah tempat keluar masuk kolej ni. Nama kolej aku glemer dowh. Kolej Datin Seri Endon. Tak lama lagi penghuni-penghuni kolej ni ramai lah yang jadi datin. Aku tengok semua stok carik boyfriend kaya je. Ntah apa-apa. Dont worry, bukan semua begitu okehhh. Nampak tak kepanasan tersebot?? Masa ni jam aku menunjukkan pukul 6. 15 petang. Ye tak tipu. Panas.


Harus lah bawak bekalan. Sedap oh minum-minum time panas macam ni. Sila ambil perhatian itu bekas botol berjenama Koperasi UTM. Hahahaha. Ini je botol yang aku ada time tu. Nikmat. Berpeluh-peluh je botol tu tunggu aku minum.




Mari teruskan perjalanan! Penat oh jogging ni. Saje letak gambar ini walaupun blur. Yang penting adelah kekurusan itu. Hahahaha. Kurang dah lemak di perut. Hooray! Ok nampak tak belah kiri ada air? Itu tasik (kalau tak salah aku). Ada macam-macam jenis binatang dalam tu. Ok tipu. Takde orang pernah mandi situ (ofcourse la) tapi ada je pakcik-pakcik memancing tau. Tak tau la aku apa ada kat situ. Dan di kanan gambar terdapat orang yang ramai buat barbeku. Wangi dowh bau ayam! Grrr, pesal tak sedekah sikit kat aku. Sampai hati.


Dekat area the so-called-tasik ni ada tandas awam. Baru je dibina. Menarik perhatian betul sebab memang cantik dan bersih (baru kan). Kaler tema haruslah pink. Ceria-ceria nak membuang kalau tak tahan. Daripada aku amek gambar jamban adalah lebih baik ambil gambar muka sendiri kat cermin ( I know dat is so lame but wut-eva!)



Klik! Kamera fon Awin.



Klik! Kamera fon aku yang kena pegang guna dua belah tangan sebab rosak. Cis!


Nampak kan warna tema dia yang super cute. Tapi serius air kat sini kuat gilerious. Kau faham kan apa masalah bila air kuat ni. T_T Tak tahu lah perlu mengadu kat sape. Semoga kebersihan tandas ni kekal bertahun-tahun.


Tempat aku selalu tunggu bus dan tensen sebab bus lambat macam celaka.


Ok kesian saja kali ini. Maaf. Sekian sahaja untuk kali ini. Err, tak menarik pun kan?? Dem.


Lin Meli



Comments

  1. tipuuuu..xpernah nampak pon ang jogging!! haha

    ReplyDelete
  2. Hahaha. Bongek. Ko kot yg tak pernah turun. Hahaha. Selalu aku turun pukul 6 macam tu la. Tade la hari-hari sangat pon. Harus la ikut m0od. Tapi aku rase kekerapan aku pergi jogging lebih tinggi dari ko.Hahahaha =p

    ReplyDelete
  3. jogging shj tidak cukup utk aku. aku perlu berlari sambil menyepak bola. sebab itu ang xpernah nampak aku jogging! haha

    ReplyDelete
  4. Hahahaha. Ko reti ke main bola??? Hahaaha. Poyo la ko ni. Ooo.. aku tak pernah la plak kan g tgk budak2 laki main bola. Ramai kot men kat kdse. Macam kolej sendiri tade padang jerk.

    ReplyDelete
  5. Mestilaa~~Waa kenapa sume org tak percaye~~Hahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

comments

Popular Posts