Duit Dalam Hidup

Hei betullah! Buat apa tunggu ada cerita best dalam hidup aku baru nak update blog kan? Kamon la, blog picisan begini tak perlu kan idea yang berat-berat untuk update sebarang post, kan? Ehekz. Anyway aku baru je menyelesaikan satu test semalam. Ada lagi minggu depan, jadi jangan fikir enjoy dulu (walaupun hakikatnya aku sudah bergembira hari ini).


Bangun pagi (hakikat: tengahari) terus dikejutkan oleh cik Awin. Jadah apa call aku waktu aku sedang tidur.Ye, aku fikir masa tu pukul 10 pagi. Rupanya 12.30. Anak d
ara zaman sekarang begini la perangainya. Berapa orang je yang bangun terus lepas subuh? Dang!


"Nisa ajak pergi Jusco, kau mau ikut?"


Segar terus mata bundarku. Oh tak la bundar pun. Sedapkan ayat. Ok aku suka
jalan-jalan. Walaupun hanya ke Jusco. Hidup kat sini bosan weh. Serius. Rumah aku yang tak lah bandar tu pun lagi best oit. Kat sini kau akan rasa luas pemandangan/pandangan tu kalau kau ada 2 benda (1) Kenderaan (2) Internet. Kesian.


Jalan-jalan, beli barang tanpa list, memang terbang duit aku. Mesti ade perkara tak penting yang aku beli. Barang hari ini untuk dimenyesalkan : Message In A Bottle by Nicholas Sparks.

U_U

Aku memang pantang la masuk kedai buku. Harga baju-baju yang lebih kurang sama tu aku dok fikir dua tiga kali nak beli. Tapi kalau novel macam ini laju je tangan ni amek-lalu-pergi-kaunter-keluar-duit-blah. Anyway kalau Nicholas Sparks punya dengan ada beberapa penulis je aku berani beli sebab aku tahu best. Kalau yang lain aku fikir lagi nak beli ke tak. Tapi aku rasa di waktu ini adalah sangat tidak lojik untuk membeli novel. Ok takpe, tambah koleksi (Menyesal lagi ni)


Akhir kata dari aku, terima la secebis gambar dari aku. Ekeke. Motif?


Lin Meli

Comments

  1. aku suke nicholas sparks gak..A walk to remember best! Movie n buku, due2 best ^___^ kwn aku ade rekomen The Notebook. aku ingt nk donlod je tp buku xbape best la kan klu bace pdf..ekeke.. byk gak nicholas sparks aku nk bace..ade yg Miley Cyrus berlakon tuh..ntah ape ntah name die..haaaiiilaa~~

    ReplyDelete
  2. OMG ko suke gak.Yeay ade geng!
    Hahaaha.Miley cyrus berlakon tu The Last Song. Both of the last song ngan a walk to remember aku nangis kot bace!Hahhaa.Then the notebook pn aku x bce lagi.dan xtgk lagi!hahaha.Aku beli message in bottle tu sebab cm sedey2 jugak je.Grr.Ade ag satu sedey gile bbi,ape ntah sal letters tu.Huwaaa.

    ReplyDelete

Post a Comment

comments

Popular Posts