Hidup Senang Tanpa Laptop



#Gambar tiada kaitan#

Jadah apa letak logo kat sini.

Dulu-dulu aku tak beli laptop sebab family aku ada cyber cafe. Buat apa buang duit beli laptop kan. Tapi masa tu aku memang sangat menginginkannya. Hahaha. Dang!


Dulu senang masa takde laptop sebab bila aku bosan-bosan aku boleh buat notes dengan senang hatinya sambil nyanyi kuat-kuat dengar lagu-lagu kat radio. Hasilnya result memang best la weh. Kebanyakannya boleh dijangka.


Sekarang ada laptop, ada internet, ada Facebook, ada Twitter, ada Blogspot. LOL. Kejap-kejap refresh website. Dang! Dang! Result makin menurun jadi nak salahkan kemudahan yang ada! Hahaha!


Now I really hate final examination and I can't focus even on a single thing that is obviously in front of me now. And what the heck am I doing here updating this blog! Kalau tak update sini, main Twitter plak. SEE! omg omg omg. Got to stop now or else I will never (never say never-JB) ever got to finish things here.


Dang! Dang!


Lin Meli

Comments

Popular Posts