Fikir Pasal Kahwin Pulak

Oh tidak! Aku tak tahu la pula kena padam dulu Windows Live Writer sebelum publish anything yang baru! Aku yang pemalas ni dah edit la plak perkara yang aku dah post kat blog. Aku ingat kan terus save ke ape. FAHAM tak apa yang aku cuba sampaikan?? Yang penting aku tengah geram sekarang ni sebab apa yang aku dah post tadi hilang. Mari-cuba-taip-semula-semuanya.


Hari ni aku baru selesai menjawab exam! Horeyyy! Let’s parteeeeyyyyy! Ye, baru paper pertama je pun. Jauh lagi nak menghadapi paper yang last tu. Semua blog pun sekarang tengah cakap pasal final examination diorang dan berapa ratus diorang amek kredit sem ni. No im not going to tell you anything about dat.


Kalau kau perasan habis exam je mesti mengantuk, eh tak, dalam kes aku ni, habis exam je mesti lapar. Maka lepas habis tu aku bergegas ke kafeteria (LOL), makan dengan rakus, lalu naik ke bilik.


Sampai bilik aku terus buka Facebook dan Twitter. Biasa la, orang obsess memang begini. Aku cek semua notification jadah apa kot ada yang mereply komen-komen dan tweet aku. Aku memang suka komen kat status orang dengan harapan orang reply, supaya esoknya ada perkara yang harus aku lakukan dengan Facebook ni. LOL.


Dah bosan online dua benda tu so aku online Google Image lak. Tengok gambar-gambar menarik. Tak, bukan gambar lucah jadah apa. Gila kau! Untuk hari ni, aku usha-usha wedding dress. LOL.


Exclusive wedding dresses 2010

#Oh indahnyeeee#

shoes

#Kau ada terfikir Cinderella tak?#

wedding shoes

#omg I just loveee wedding shoes!#

kahwin 1

#And I just lovvveeee photography!#


Tolong lah belikan aku sebijik kamera.


Selesai tengok gambar-gambar yang exciting ni, baru aku rasa kemengantukan teramat sangat. Penat jawab exam la konon. Berangan tentang masa depan dan akhirnya aku tertidur!


Bangun tidur aku rasa lapar, lapar, lapar. Dah tak boleh tunggu malam dah. Maka bergegas lagi aku ke kafeteria. Ramai la pula orang kelaparan time tu. Maka aku pilih kedai yang tak berapa nak famous. Order nasi goreng pattaya. Tadaaa!


DSC02667


Bila aku makan takde la sesedap yang kelihatan. Tapi lapar punya pasal habis jugak la. Aku pergi makan sorang-sorang, dan dengan tak malu nya ambil gambar makanan sendiri. LOL.


Gambar ni diambil guna KAMERA TELEFON BIMBIT aku. Sebab tu lah aku nak kamera sebijik. Kamera ni takat 2.0 MP je. Mana puas. Kamon la, kita kan manusia. Haha.


Dan sekarang aku kenyang.



Bila la nak kahwin ni,

Lin Meli

Comments

Popular Posts